Kdo by nezatoužil po prosperující firmě, která se nezaměřuje pouze na český trh, ale obchoduje i na jiných trzích. Ovšem zákazníci jsou v každé zemi poněkud rozdílný, zajímají se o něco jiného a jsou zvyklí na určité typy služeb. I z tohoto důvodu může být velmi obtížné se na cizím trhu prosadit a vytvářet očekávané zisky. Ze začátku se bude nejspíše jednat o ztrátový business s minimálním obratem, to se ale záhy může změnit se správnou propagací webových stránek. Jak na to? Stejně jako u nás – pomůže SEO, sociální sítě nebo PPC reklama.
Optimalizace pro vyhledávače
SEO nebo také optimalizace pro vyhledávače je poměrně známou technikou pro zlepšení návštěvnosti. Optimalizace nabízí však spíše pozvolný nárůst návštěvnosti a její výsledky jsou tak měřitelné až za několik měsíců. Na druhou stranu jsou ale výsledky více či méně trvalé. SEO zahrnuje tvorbu kvalitních textů na webových stránkách, zkvalitnění obsahu nejenom po vizuální stránce a samozřejmě i tvorbu správných klíčových slov, díky kterým budou mít návštěvníci snazší přístup na vaše webové stránky.
SEO v zahraničí
Pokud chcete rozšířit svou expanzi, jistě pro vás bude klíčové i SEO zahraničí. Na českém trhu existuje celá řada firem, která se na tuto problematiku specializuje.
PPC reklama
PPC reklama v zahraničí je zkratka z anglického názvu „pay per click“, což v doslovném překladu znamená platba za kliknutí. A v čem je vlastně tento druh reklamy natolik specifický? Inzerent totiž nemusí platit za samotné zprostředkování reklamy, jak bývá běžně zvykem. Jak už z anglického názvu vyplývá, platí za jednotlivé prokliky na tížený odkaz.
Na rozdíl od SEO je možné v tomto případě analyzovat výsledky reklamy jen několik málo minut od spouštění. Navíc PPC reklama dokáže zacílit na tíženou skupinu zákazníků, což dříve či později přinese tížené ovoce.