Málokterému podniku se podaří vyniknout mezi konkurenci, a získat slávu bez toho, aby využil možností reklamy. Tu lze pak provádět okatě, jako v případě televizních spotů, obřích billboardů, či prostřednictvím rádia, nebo méně nápadně, avšak stále efektivně, například pomocí různých reklamních předmětů. Jak ale tyto předměty poslat do světa, a šířit svoji reklamu, aniž by to působilo příliš násilně? To záleží na situaci.
Jednání
Uzavíráte důležitou smlouvu s novým, či stávajícím klientem, a mimo papírových podkladů mu chcete předat ještě důležité materiály k pročtení? Než je posílat e-mailem, můžete mu je předat na přenosném disku s vaším logem, který si pak bude moci ponechat. Reklamní flash disk Promodarky.cz se totiž neztratí. Lidé tyto pomocníky využívají stále, a tak se může snadno stát, že jej váš klient, tedy obdarovaný, vytáhne před dalšími lidmi, kteří zahlédnou vaše logo, a zamyslí se:,,Tato firma asi nebude k ničemu, když ten či onen nosí flashku s jejím logem všude s sebou.
Veletrhy
Chystáte se na některém z veletrhů propagovat svoje výrobky, či služby? Pak můžete každému, kdo se zastaví u vašeho stánku předat malý dáreček, na němž bude umístěno vaše logo. Dělá to tak totiž každý lepší podnik. Je však důležité zvolit něco malého, avšak využitelného. Ideální jsou pak například propisky, klíčenky, nebo třeba poznámkové bloky.
Firemní akce
Pořádáte-li firemní akci, jako například ples, divadelní představení, či degustaci vín, je vhodné mít pro hosty při odchodu nachystané tašky s dárečky. Už u tašek se můžete zamyslet, a zvolit ekologické tašky, například papírové, či plátěné, které déle vydrží, a samozřejmě ponesou vaše logo. Do tašky pak přidáte například láhev vína, kterou může doprovázet otvírák – rovněž s vaším logem, nebo balení kvalitní kávy, a hrníček – jak jinak, než s logem vaší firmy.